Smart anpassning av dina utskick
I Kivra kan du typa dina utskick utifrån dokumenttyp. På så sätt kan du skräddarsy användarnas upplevelse. En upplevelse som blir ännu bättre tack vare möjligheten till responsiv design.
Anpassa upplevelsen
Responsivt innehåll
Gör utskicken mer engagerande
Ingen blir glad över att zooma in och ut i PDF-filer. Med responsivt innehåll anpassar sig innehållet efter läsarens skärmstorlek. Med ett snyggare utseende på alla digitala enheter som följd.
Du får bättre förutsättningar för en bra användarupplevelse och högre läsgrad. Det går också att lägga till länkar och interaktiva komponenter.
Fördelar med responsiva utskick
Anpassning till mottagarens skärm
Innehållet visas inte som PDF.
Överblicksvy med läs mer-knappar
Gör det enklare att orientera sig.
Interaktiva komponenter
Gör innehållet mer levande.
Stöd för hjälpmedel
Kompatibelt för exempelvis talsyntes.
Mörkt och ljust skärmläge
Komponenter som går att anpassa.
PDF-backup
Dokumentet tillgängligt i sin helhet.
Studentkortet moderniserar varumärket och ökar konverteringsgraden med Kivra
Studentkortets uppdrag är att berika Sveriges studentliv genom att erbjuda rabatter på bland annat kläder, mat och teknik via Studentkortet-appen. När de 2016 började kommunicera med studenterna via Kivra istället för postutskick kunde de modernisera sitt varumärke, öka konverteringsgraden och sticka ut från sina konkurrenter.
Fler sätt att förbättra kundupplevelsen
Betaltjänster
När ni skickar fakturor i Kivra kan ni låta kunderna välja betalningsform, utifrån vad de själva föredrar. Ni kan enkelt komma igång med Swish som alternativ till bankbetalning. Dessutom finns det möjlighet att erbjuda flexibla datum och delbetalning.
Läs mer
Skapa kampanjer och få koll på statistik
Avsändarportalen hjälper er att synas ännu bättre i Kivra. I verktyget kan ni skapa kampanjer, se statistik, uppdatera kontaktuppgifter och skräddarsy företagets visuella identitet. Här styr ni företagets närvaro i Kivra.
Läs mer
Kommunikation
Vi erbjuder flera smarta sätt att interagera med företagets kunder. Ta chansen att räta ut kundernas frågetecken direkt de formas – i Kivra. Något som är enkelt tack vare verktyget Campaigns och tjänster som formulär, chatt och kontaktvägar.
Läs mer