Formulär

Med Formulär via Kivra kan ni samla in feedback och återkoppling från era kunder på ett smidigt sätt. Formuläret skickas tillsammans med ett vanligt utskick för att exempelvis tycka till om ett vårdbesök, svara på frågor inför ett kommande besök, eller kanske göra val om hur man vill betala av en faktura. Vad ni vill fråga är upp till er!

Hero formulär

6 058 779

Användare

179 688

Företagsanvändare

51 110

Avsändare

Så här kan ni använda formulär

Vilka användningsområden skulle kunna vara aktuella för er verksamhet?

Ikon föreställande en nyhetsartikel.

Samla in information

Låt era kunder hjälpa er utvecklas – information och feedback är win/win.

Bild på en megafon.

Intitiera dialoger

En bra 'ice breaker' kan vara nyckeln till effektiv kommunikation.

Ikon föreställande en cirkel med en symbol för att något är avbockat.

Interaktiva erbjudanden

Berätta om era erbjudanden och få svar direkt.

Ikon föreställande ett kvitto med ett hjärta på.

Hälsoundersökningar

Hur mår era kunder eller patienter egentligen? Fråga!

Ikon föreställande två personer som binds samman av två pilar i olika riktningar, för att visa att personerna kan dela information.

Merförsäljning

Beställningsformulär med svar och beställning i ett.

Ikon föreställande en faktura.

Ingå avtal

Ingå avtal eller kontrakt med Kivras signeringstjänst.

Formulär exempel

Hur kan det se ut?

Exakt hur det ser ut och vilket upplägg ni använder är upp till er. Men här är ett exempel på hur det skulle kunna se ut.

puff formulär NY

Ställ en fråga och samla feedback

Med formulär kan ni få snabb feedback lika lätt som ni får svar på undersökningar. Exempelvis efter ett vårdbesök när upplevelsen fortfarande är färsk i minnet. Eller varför inte koppla det till en bokning och få in hälsoinformation direkt – istället för utskick i förväg och hoppas att patienten minns att ta med det? Kanske samla in behov och tankar från kunder för att bättre kunna anpassa framtida erbjudanden?

När PRI via Kivras digitala formulär inhämtar all information från privatkunderna som behövs i samband med en pensionering innebär det ett förenklat arbetssätt för oss och en effektivisering av hela pensioneringsprocessen.

– Stefan Arbrink, PRI:s chef för affärsutveckling.

Undersökningar eller formulär?

I Kivra anpassar vi verktyg efter behov; och det finns många sätt att ställa frågor på. Vilket sätt passar er bäst?