Ett nytt sätt att lära känna era kunder
Det har aldrig varit så enkelt, säkert och effektivt att få reda på hur era kunder tycker och tänker. Vi hjälper er stärka era kundrelationer, så ni kan fokusera på att göra det ni gör bäst. Få svar på era formulär med vår hjälp.

Varför välja Kivra för kundkännedoms-frågor?
Få svaren ni behöver
I Kivra får man svar. Vår öppnings- och svarsfrekvens är marknads-ledande och har i vissa fall lett till en ökning på över 50 % jämfört med utskick genom egna system.
Enkelt & säkert
Lita på att era formulär skickas säkert och effektivt, oavsett om ni behöver få in från existerande kunder eller förstagångssvar från nya kunder så är vår tjänst rätt verktyg för er.
Försvinn inte i mängden
Det är lätt att bli bortglömd bland mängden av utskick i kundens inkorg – inte med oss. I en inkorg som faktiskt används kan ni räkna med att bli sedda.
Bli lästa och få svar


Gör det lätt att följa reglerna
Företag som omfattas av den svenska penningtvättslagen är skyldiga att genomföra åtgärder för att lära känna sina kunder – så kallad kundkännedom (KYC).
Genom att skicka via Kivra blir det enklare att uppfylla lagkraven.
Kivra är en etablerad kanal som användarna redan känner igen och litar på. Ni som avsändare kan känna er trygga med att era lagkrav uppfylls på ett enkelt, säkert och spårbart sätt.


Sweet tar första steget
Vår partner Sweet är först ut att lansera KYC-lösningen tillsammans med oss!
Tack vare kopplingen mellan Sweet och Kivra kan företag nå sina kunder direkt i en trygg kanal, där KYC- och AML-formulär snabbt fylls i, signeras och skickas tillbaka. De visar att kundkännedom kan vara både enkel, säker och helt digital.
Resultatet? En smidigare, säkrare och mer engagerande kundresa – från första kontakt till färdig process.