Nå ut till dina kunder
Med Kivra har du chansen att nå ut till två av tre svenskar. I en kanal som de själva har valt och tycker om. Och ännu enklare blir det med våra smarta tjänster: formulär, chatt, kontaktvägar och verktyget Campaigns.
Interagera direkt
I Kivra kan du interagera med företagets kunder på nya, smarta sätt.
Ta chansen att räta ut kundernas frågetecken direkt med smarta tjänster som Campaigns, formulär, chatt och kontaktvägar. Tjänster som företaget snabbt kan komma igång med, utan tidskrävande implementation.
Med kommunikationstjänster i Kivra har du chansen att få nöjdare och mer lojala kunder. Samtidigt som du sparar värdefulla resurser och kan avlasta kundtjänsten.
Formulär
Enkel fråga eller hel undersökning? Återkoppling vid en bokning eller feedback på erbjudanden? Tack vare vår formulärtjänst kan du få värdefull återkoppling från dina kunder. Formuläret kan skickas ut fristående eller tillsammans med ett utskick.
Kontaktvägar
Hantera kundernas frågor när de dyker upp. Kontaktvägar ger dina kunder ett enkelt sätt att komma i kontakt med företaget direkt i Kivra. Via verktyget Sender Portal lägger du in exempelvis e-post, telefon eller länk till Mina sidor, utan att kunderna behöver logga in på nytt.
Chat
Koppla en automatiserad chatbot till företagets utskick. På så sätt kan kunderna snabbt få svar på vanliga frågor, direkt i Kivra. Chatten är ett enkelt och smidigt sätt att göra kunderna nöjda – samtidigt som du avlastar kundtjänsten på samma gång.
Campaigns
Ett ovärderligt verktyg i det dagliga marknadsarbetet. I verktyget, som du når via Sender Portal, kan du hantera företagets utskick. Producera, segmentera och administrera alla aktiviteter. Här kan du tidsbestämma kampanjer, segmentera på personnummer och leda kunderna vidare.
Nå 5,5 miljoner användare med dina viktigheter
Kivra är ett självklart val för att nå fram med ditt budskap. Av våra 5,5 miljoner användare har 99% varit aktiva de senaste tre månaderna. Du kan skicka brev, fakturor, lönebesked, bokningar, signeringar och kvitton. Och skapa egna kommunikationsytor på dina utskick.
SBAB når kunder och anställda
Satsningen med Kivra ligger i linje med vårt uttalade fokus på hållbarhet. Med Kivra minskar vi miljöbelastningen samt ökar tillgängligheten och säkerheten i våra kundutskick.
Elizabet Jönsson, Privatmarknadschef på SBAB
Fler sätt att förbättra kundupplevelsen

Betaltjänster
Erbjud olika betalningsalternativNär ni skickar fakturor i Kivra kan ni låta kunderna välja betalningsform, utifrån vad de själva föredrar. ni kan enkelt komma igång med Swish som alternativ till bankbetalning. Dessutom finns det möjlighet att erbjuda flexibla datum och delbetalning.
Läs mer

Skapa kampanjer och få koll på statistik
Få insikter om utskickSender Portal hjälper er att synas ännu bättre i Kivra. I sender portal kan ni skapa kampanjer, se statistik, uppdatera kontaktuppgifter och skräddarsy företagets visuella identitet. Här styr ni företagets närvaro i Kivra.
Läs mer

Anpassa era budskap
Anpassa era budskapI Kivra kan du typa dina utskick utifrån dokumenttyp. På så sätt ger du skräddarsy användarupplevelsen. Det går också att göra utskicken mer engagerande genom att skapa responsivt innehåll, så att upplevelsen anpassas i kundernas dator eller mobil.
Läs mer
Nyfiken på hur vi kan hjälpa dig?
Kontakta oss så hjälper vi dig med din digitala kommunikation!