Försäkring
Fler än 6 miljoner användare. Över 95 procent öppningsgrad. Snabbare betalningar än någon annanstans. Flexibilitet, statistik & överblick. Detta är bara några av anledningarna till varför Kivra är det bästa kommunikationsverktyget för försäkringsbranschen.
Skicka brev, fakturor och lönebesked
Allt ni vill skicka till era anställda eller era kunder skickar ni smidigast genom Kivra.
Ett tryggare sätt att kommunicera
Ikano Bank började använda Kivra för att kommunicera digitalt med sina kunder redan 2018, och nu går 80 procent av deras utskick genom Kivra. En förändring som går helt i linje med deras mål att bli pappersfria fram till år 2025.
Vi har ingen direkt inbox i våra “mina sidor” vilket har gjort att vi har behövt skicka ut kommunikation, till exempel räntejusteringar eller fakturor, via fysisk post. Idag känns ju inte posten så säkert längre heller, så vi kände att det var dags att ta steget och digitalisera vår kommunikation, berättar Ikano Bank.
Företagets hem i Kivra
Sender Portal hjälper dig att synas ännu bättre i Kivra. I avsändarportalen kan du skapa kampanjer, se statistik, uppdatera kontaktuppgifter och skräddarsy företagets visuella identitet. Här styr du företagets närvaro i Kivra.
Lätt att komma igång
Att komma igång med Kivra är superenkelt! Beroende på vad ni vill skicka finns det olika vägar att ta – här är tre av dem.
Ta betalt i Kivra
Smidigt. Snabbt. Flexibelt. Det finns massa skäl att gå via oss, här är några.
Flexibelt för alla
Era kunder kan välja själv hur de vill betala. Vi erbjuder flera olika smidiga och prisvinnande betallösningar.
Snabbare betalningar
Kivra har en oöverträffad öppningsgrad och en stor andel av våra användare betalar sina fakturor direkt.
Smidigt för kunden
Vare sig era kunder vill använda Swish, autogiro eller andra betallösningar, kan de räkna med en snabb och smidig upplevelse.