Hoppa till innehållet

Undersökningar

Med Kivra kan era kunder nå sina kunder, medlemmar eller invånare direkt i en kanal de redan använder och litar på. Oavsett om ni representerar offentlig sektor eller ett privat företag, blir det enkelt för dem att samla in insikter på ett tryggt och hållbart sätt.

Hero undersökningar

Hur funkar det?

Direktintegration

Med en direktintegration behöver era kunder själva skapa och lagra undersökningarna på deras egna domäner, samt sammanställa deras egna analyser och slutsatser.

Via partner

Väljer era kunder att gå via partner beställer de en undersökning via er och sedan sköter ni resterande uppsättning och kontakt med Kivra.

Urval

Kivra gör inte ett slumpmässigt urval av mottagare. Precis som med vanliga utskick behöver kund bifoga en selektion av mottagare.

Utskick

Oavsett typ av integration ser resten av processen likadan ut! Undersökningen skickas ut via vårt API – likt ett vanligt brev i Kivra.

Notifieringsflöde

Notisflöde undersökningar

Notis 1

Första notisen skickas ut samtidigt som undersökningen. Det skickas samtidigt ut ett informativt mail.

Notis 2

Den andra notisen (påminnande) skickas ut 4 dagar senare.

Notis 3

Den tredje notisen (påminnande 2) skickas ut 6 dagar senare.

logo imgblock sweet

Sweet tar första steget med KYC

Vår partner Sweet är först ut med KYC-lösningen tillsammans med oss!

Tack vare kopplingen mellan Sweet och Kivra kan företag nå sina kunder direkt i en trygg kanal, där KYC- och AML-formulär snabbt fylls i, signeras och skickas tillbaka. De visar att kundkännedom kan vara både enkel, säker och helt digital.

Resultatet? En smidigare, säkrare och mer engagerande kundresa – från första kontakt till färdig process.

Undersökningar eller formulär?

I Kivra anpassar vi verktyg efter behov; och det finns många sätt att ställa frågor på. Vilket sätt passar er bäst?

FAQ

Vanliga frågor om undersökningar i Kivra.