Undersökningar

Med Kivra kan era kunder nå sina kunder, medlemmar eller invånare direkt i en kanal de redan använder och litar på. Oavsett om ni representerar offentlig sektor eller ett privat företag, blir det enkelt för dem att samla in insikter på ett tryggt och hållbart sätt.

Hero undersökningar

Hur funkar det?

Direktintegration

Med en direktintegration behöver era kunder själva skapa och lagra undersökningarna på deras egna domäner, samt sammanställa deras egna analyser och slutsatser.

Via partner

Väljer era kunder att gå via partner beställer de en undersökning via er och sedan sköter ni resterande uppsättning och kontakt med Kivra.

Urval

Kivra gör inte ett slumpmässigt urval av mottagare. Precis som med vanliga utskick behöver kund bifoga en selektion av mottagare.

Utskick

Oavsett typ av integration ser resten av processen likadan ut! Undersökningen skickas ut via vårt API – likt ett vanligt brev i Kivra.

Notifieringsflöde

Notisflöde undersökningar

Notis 1

Första notisen skickas ut samtidigt som undersökningen. Det skickas samtidigt ut ett informativt mail.

Notis 2

Den andra notisen (påminnande) skickas ut 4 dagar senare.

Notis 3

Den tredje notisen (påminnande 2) skickas ut 6 dagar senare.

Undersökningar eller formulär?

I Kivra anpassar vi verktyg efter behov; och det finns många sätt att ställa frågor på. Vilket sätt passar er bäst?