Avsändarportal
Med vår avsändarportal kan avsändare skräddarsy användarupplevelsen i Kivra genom att presentera sitt företags visuella identitet – en direkt länk till deras egna sidor, sociala medier, support eller andra kontaktvägar. Portalen innehåller även värdefull statistik över all kommunikation och leder till ökade insikter i kundinteraktion.
Avsändarportalen är ett kraftfullt verktyg som hjälper avsändare att öka sin synlighet och närvaro inom Kivras plattform.
Insikter kring försändelser i Kivra
Avsändare får värdefulla insikter och överblick om öppningsgrad, skickade försändelser, betalade försändelser och antal besparade träd. I portalen kan avsändare enkelt dela behörigheter, så att fler i organisationen får tillgång till den senaste statistiken.
Skräddarsydda publika sidor
För att stärka relationen ytterligare och underlätta för kunder att kontakta avsändare kan de enkelt lägga till kontaktvägar i avsändarportalen. Inlogg till "Mina sidor", telefonummer, email, eller länka direkt till en FAQ.
Avsändare kan även addera bild och logo i linje med deras visuella identitet för att skapa igenkänning och trygghet.
Kivra Campaigns
Nå ut med vårt annonsverktyg Kivra Campaigns. Vi har förenklat hanteringen för att addera, editera och publicera banners. Här presenteras även statistik för respektive banner, vilket ökar förståelsen för hur annonserna levererar och hur vi kan förbättra resultatet över tid.
Så gjorde GodEl
GodEl har uppdaterat sin profilsida i Kivra med bland annat kontaktvägar. Det har bidragit till minskade supportärenden, stärkt relation till kunderna och ökad trafik i relevanta kanaler.
"Avsändarsidan är ett bra sätt för oss att komma närmare våra kunder i Kivra. Med några enkla inställningar i portalen ser vi en ökad trafik till inloggat läge samtidigt som vi löpande kan peka kunderna till rätt platser för självhjälp eller direktkontakt med oss."
Adam Lodin, Online manager på GodEl.