Avsändarportal

Skräddarsyr användarnas upplevelse i Kivra genom att presentera företagets visuella identitet och led dem vidare till mina sidor, sociala medier, telefon eller annan kontaktväg. I portalen finns även statistik över all kommunikation.

Få insikter kring försändelser i Kivra

Få värdefulla insikter och överblick om öppningsgrad, skickade försändelser, betalade försändelser och antal besparade träd. I portalen kan avsändare enkelt dela behörigheter, så att fler kollegor i er organisation får tillgång till den senaste statistiken.

Skräddarsy er publika sida

För att stärka relationen ytterligare och underlätta för kunder att kontakta er som avsändare kan ni enkelt lägga till kontaktvägar i avsändarprofilen. Inlogg till era Mina sidor, telefonummer, email, eller länka direkt till er FAQ.

Ni kan även addera bild och logo i linje med er visuella identitet för att skapa igenkänning och trygghet. Under året kommer vi erbjuda ledande leverantörer av chat-lösningar att integrera med oss så att avsändare har möjlighet att addera sin chat-lösning som kontaktvägar.

Nå ut med Kivra Campaigns

Nå ut med vårt annonsverktyg Kivra Campaigns. Vi har förenklat hanteringen för att addera, editera och publicera banners. Här presenteras även statistik för respektive banner, vilket ökar förståelsen för hur annonserna levererar och hur vi kan förbättra resultatet över tid.

Inspiration

Så gjorde GodEl

GodEl har uppdaterat sin profilsida i Kivra med bland annat kontaktvägar. Det har bidragit till minskade supportärenden, stärkt relation till kunderna och ökad trafik i relevanta kanaler.

"Avsändarsidan är ett bra sätt för oss att komma närmare våra kunder i Kivra. Med några enkla inställningar i portalen ser vi en ökad trafik till inloggat läge samtidigt som vi löpande kan peka kunderna till rätt platser för självhjälp eller direktkontakt med oss."

Adam Lodin, Online manager på GodEl.

Intresserad av portalen?

Skicka ett mejl, så hör vi av oss! avsandare.support@kivra.se