Låt kunden betala som hen vill
Ett smörgåsbord av betalningsmöjligheter. Lite så kan man beskriva vårt upplägg. Förbättra ditt kassaflöde samtidigt som du får nöjdare kunder – välj mellan en rad populära alternativ.

Anpassa efter kundens behov
Fler valmöjligheter
Vissa vill betala allt direkt, andra vill dela upp. Ge kunderna fler alternativ – det ökar kundnöjdheten samtidigt som det minskar risken för obetalda fakturor.
Bättre kassaflöde
Flexibilitet lönar sig. När du gör det enklare att betala, betalar fler i tid. Det betyder färre påminnelser, bättre kassaflöde och mindre admin.
Merförsäljning på köpet
Sänk tröskeln till köp och öppna dörren för merförsäljning – erbjud delbetalning eller skräddarsydda betalningsplaner.

Följ betalningarna i realtid
Få bättre koll på både kassaflöde och betalbeteende med oss. Nu kan du få liveuppdateringar och följa kundernas betalningar i realtid. Du ser när en betalning schemaläggs, genomförs och vilket betalningsalternativ som väljs.
Ett universum av möjligheter
När du fakturerar i Kivra får du mycket på köpet – en win-win för både dig och kunden.

Sälj mer med inbyggda erbjudanden
En genväg till uppmärksamhet utan att bli påträngande – ha med erbjudanden direkt på utskicket i Kivra. Det kan handla om allt från att uppgradera ett abonnemang till att förlänga en tjänst eller hoppa på ett tillfälligt erbjudande. Du når ut både via pushotis samt mail och kunden kan enkelt tacka nej. Genom att kombinera en faktura med ett erbjudande når du kunden i en aktiv köpprocess. Ett smidigt sätt att erbjuda mervärde och få snabba avslut, med andra ord.

Ge kunden fler alternativ
Alla kunder är olika, med skiftande ekonomiska förutsättningar. Just därför har vi en rad olika betalalternativ att välja mellan. Erbjud anpassade belopp eller flexibla betaldatum – ett enkelt sätt att underlätta och förbättra kundrelationen.

Skapa kampanjer direkt på fakturan
Har du något viktigt att säga? Nå ut via fakturan! Vårt verktyg Campaigns funkar som en liten megafon i Kivra. Lägg enkelt till kampanjytor, information, en call to action eller annat viktigt direkt på utskicket och gör det (näst intill) omöjligt för mottagaren att missa budskapet.