Hoppa till innehållet

Ett nytt sätt att erbjuda kund-kännedom

Det har aldrig varit så enkelt, säkert och effektivt att få reda på hur kunder tycker och tänker. Vi hjälper avsändare stärka deras kundrelationer, så de kan fokusera på att göra det de gör bäst.

KYC partner cover

Varför välja Kivra för kundkännedoms-frågor?

Hjälp era kunder få svar

Vår öppnings- och svarsfrekvens är marknads-ledande och har i vissa fall lett till en ökning på över 50 % jämfört med utskick genom egna system.

Enkelt & säkert

Lita på att avsändares formulär skickas säkert och effektivt, oavsett om de behöver få in från existerande kunder eller förstagångssvar från nya kunder så är vår tjänst rätt verktyg för dem.

Försvinn inte i mängden

Det är lätt att bli bortglömd bland mängden av utskick i kundens inkorg – inte med oss. I en inkorg som faktiskt används kan avsändare räkna med att bli sedda.

Invite.kyc - Mocks 10 Sep 2025

Påminnelser

Mottagaren får en notifiering när meddelandet skickats. Om formuläret inte besvarats skickas påminnelser efter 3 respektive 5 dagar, samt en sista notifiering inför svarsdatumets utgång.

Vid utskick

Du har frågor att besvara från Avsändare (pushnotis och e-post).

3 dagar efter utskick

Pushnotis

5 dagar efter utskick

E-post

På utgångsdatumet

Pushnotis

logo imgblock sweet

Sweet tar första steget

Vår partner Sweet är först ut att lansera KYC-lösningen tillsammans med oss!

Tack vare kopplingen mellan Sweet och Kivra kan företag nå sina kunder direkt i en trygg kanal, där KYC- och AML-formulär snabbt fylls i, signeras och skickas tillbaka. De visar att kundkännedom kan vara både enkel, säker och helt digital.

Resultatet? En smidigare, säkrare och mer engagerande kundresa – från första kontakt till färdig process.

Så här funkar det

Enkelt flöde för både er och avsändare.

1

Bygg KYC-formulär

Avsändare skapar upp KYC formulär i valfritt verktyg.

2

Skicka KYC till Kivra

Länk till KYC formulär, samt medföljande PDF, skickas till användaren i Kivra.

3

Enkelt för användaren

Användare skickas vidare till formulären och besvarar frågorna där.

Hör av er om ni undrar något!