Kivra 💚 Di Energi

Blogg

Publicerat December 1, 2021

Förhoppningsvis sÄgs vi i Kivras monter pÄ Di Energi och pratade lÀnge om hur Kivra med alla sina nya tjÀnster och funktioner som t.ex. tvÄvÀgskommunikation, chatbotintegration och responsiva dokument hjÀlper till att förstÀrka kunddialogen mellan elbolagen och era kunder!

Var ni kvar pÄ aw diskuterade vi troligtvis betalresan och hur Kivra möjliggör att fÄ betalt tidigare Àn bÄde e-faktura och autogiro.

Men vi förstĂ„r om ni istĂ€llet fastnade med alla intressanta talare och branschkollegor – dĂ€rför har vi samlat lite material i detta mail.

LÀs mer om alla vÄra tjÀnster pÄ vÄr
partnerweb

----------------------


Skapa ert hem i Kivra

Öka er nĂ€rvaro och designa ert hem i Kivra. Genom att skapa ett hem bygger ni ert varumĂ€rke och gör det tydligt för era kunder vem som Ă€r avsĂ€ndare av informationen som skickas i Kivra. Ni kan hĂ€r lĂ€gga till er logga, bakgrundsbild och kontaktinformation till er.

LÀs mer om Sender Home - ert hem i Kivra pÄ vÄr partnerweb

----------------------

Prata med era kunder i Kivra

Snar kan ni som företag optimera er kundservice via Kivra genom att lÀgga till en befintlig chatbot innehÄllandes vanliga frÄgor och svar. Det kommer ocksÄ finnas möjlighet att integrera en mÀnsklig chat. Chatfunktionerna Àr nÄgot som testas just nu för ett fÄtal företag och kommer lanseras brett lÀngre fram. Hör av er redan nu om det finns avsÀndare som vill vara med och testa.

LÀs mer om Chat pÄ vÄr partnerweb

----------------------


Tveka inte att höra av er till vÄr partneransvarig Sofia Caravaggi oss hÀr för att fÄ en helt unik, skrÀddarsydd kundresa genom Kivra.