Tvåvägs- kommunikation

Vi utvecklar ständigt nya funktioner för att skapa relevanta interaktioner mellan er och era kunder. Hör gärna av er till oss om ni vill vara med och testa någon funktion.

Kontaktvägar

För att ni ska kunna vara närvarande där era kunder är har vi utvecklat Kontaktvägar som ryms i er avsändarsida. Självklart kan man optimera de kontaktvägar som är anpassade efter er kanalstrategi. Syftet är att komma närmre era kunder när de interagerar med er i Kivras tjänst.

Avsändarsidan - ert Kivra-hem

Öka er närvaro och designa ert hem i Kivra. Genom att skapa ett hem bygger ni ert varumärke och gör det tydligt vem som är bakom all information. Ni kan här lägga till er logga, bakgrundsbild och kontaktinformation till er.

Chat

Snart finns chansen för avsändare att optimera sin kundservice via Kivra genom att inkorporera en befintlig chatbot innehållandes vanliga frågor och svar. Det kommer också finnas möjlighet att integrera en mänsklig chat. Chatfunktionerna är något som testas just nu för ett fåtal företag och kommer lanseras brett längre fram. Hör av er redan nu om det finns avsändare som vill vara med och testa.