Tvåvägs- kommunikation

Vi utvecklar ständigt nya funktioner för att skapa relevanta interaktioner mellan er och era kunder. Hör gärna av er till oss om ni vill vara med och testa någon funktion.

Kontaktvägar

För att avsändare ska kunna vara närvarande där deras kunder är har vi utvecklat Kontaktvägar som ryms i avsändarsidan. Självklart kan man optimera de kontaktvägar som är anpassade efter avsändares kanalstrategi. Syftet är att avsändare ska kunna komma närmre deras kunder och finnas tillgängliga där kunderna valt att vara.

Avsändarsidan - ert Kivra-hem

Öka närvaro och designa avsändares hem i Kivra. Genom att skapa ett hem bygger avsändare deras varumärke och gör det tydligt vem som är bakom all information. Avsändare kan här lägga till deras logga, bakgrundsbild och kontaktinformation. Mockupen är en vision och visar ett exempel på hur en avsändarsida kan se ut i Kivra inom kort. Hör av er om ni är intresserade av att utveckla avsändarnas hem i Kivra tillsammans med oss.

Chat

Snart finns chansen för avsändare att optimera sin kundservice via Kivra genom att inkorporera en befintlig chatbot innehållandes vanliga frågor och svar. Det kommer också finnas möjlighet att integrera en mänsklig chat. Chatfunktionerna är något som testas just nu för ett fåtal företag och kommer lanseras brett längre fram. Hör av er redan nu om det finns avsändare som vill vara med och testa.

Intresserade av tvåvägs
kommunikation?

Har ni frågor eller vill komma igång?

Kontakta oss på avsandare.support@kivra.se