Antalet avsändare av viktig post som ansluter till Kivra växer nu snabbt. Transports a-kassa inleder nu ett samarbete med Kivra vilket innebär att medlemmar ges möjlighet att få post från dem digitalt, istället för hem i brevlådan.
Kivra är Sveriges främsta digitala brevlåda. Nära 1000 företag och myndigheter skickar idag sin post digitalt till över 1,4 miljoner användare. Tack vare den lösning som Softronic har utvecklat ges nu medlemmar i Transports a-kassa möjligheten att ta emot sin post från dem digitalt.
- Många av våra medlemmar använder redan Kivra, det i kombination med att Kivra är en säker och klimatsmart kanal gör att vi väljer att ställa om vår post till Kivra, säger Carin Florell, Kassaföreståndare Transports a-kassa.
- Vi har ett väldigt bra samarbete med Kivra och är glada över att kunna hjälpa Transports a-kassa att på ett enkelt sätt ställa om till digital post, säger Emil Bengtsson, Partneransvarig Softronic.
- Vi ser ett stort intresse från stora avsändare som skickar viktig post och vi är glada över att Transports a-kassa väljer Kivra för att stärka dialogen med deras medlemmar, säger Stefan Krook, VD Kivra.
För mer information, kontakta gärna:
Transports a-kassa, 0771-40 30 01
Emil Bengtsson, Partneransvarig Softronic, emil.bengtsson@softronic.se, 070 881 30 92
Om Transports a-kassa
Vår främsta uppgift är att betala ut ersättning till våra medlemmar vid arbetslöshet. Transportarbetareförbundet grundades 1897 och a-kassan startades 1937 som en del av fackföreningen. 2004 separerades fackförbund och a-kassa helt och hållet genom ett JO-beslut och sedan dess är vi en fristående organisation. Läs mer på www.transportsakassa.se
Om Softronic
Softronic erbjuder ett brett utbud av IT- och managementtjänster med ett helhetsansvar för kundens behov. Vi kallar det IT-partnerskap. Företaget har vuxit från fem anställda 1984 till ca 500 anställda och är sedan 1998 noterat på Stockholmsbörsen. Vi har som specialitet att ta långsiktigt ansvar i allt från fastprisprojekt till mångåriga outsourcingåtaganden. De flesta av våra kunder har varit kvar i tiotals år och de ger mycket bra betyg i Kundnöjdhetsundersökningar.
Vi är som bäst när kunden behöver en konsult som är både rådgivare och leverantör. Det ställer stora krav på oss men det ger kunden ett betydande mervärde. Våra kunder tycker att vi är tillräckligt stora för att erbjuda den bästa kompetensen, leveranssäkerheten och kvalitén men de tycker också att vi samtidigt är tillräckligt små för att prioritera kundernas behov och få dem att känna sig betydelsefulla. Våra konsulter har både djup verksamhetskompetens och kunskap om den senaste tekniken och har en genomsnittlig branscherfarenhet som överstiger tio år. Läs mer på www.softronic.se