Erbjudanden

Genom erbjudanden i Kivra kan ni behålla befintliga kunder och locka nya. Erbjud förlängda medlemskap, bättre villkor och merförsäljning till redan existerande kunder. Samtidigt kan Kivra-erbjudanden attrahera nya kunder genom marknadsföring av attraktiva möjligheter. Med Kivras breda användarbas bygger ni starka och långsiktiga relationer med era kunder.

Erbjudanden – hero

Exempel på erbjudanden

Här kan ni hitta ett axplock av olika typer av erbjudanden ni kan skicka i Kivra.

Förläng försäkringar

Förläng tryggheten och säkerheten för era kunder genom att erbjuda en förlängning av deras försäkring. Ge dem kontinuerligt skydd och förtroende för framtiden.

Bättre avtal

Ge era kunder fördelarna med ett förbättrat avtal. Erbjud dem förmånliga villkor, rabatter eller extra förmåner som kommer att göra dem ännu mer nöjda med ert företag.

Möjlighet att köpa mer surf

Låt era kunder ta del av en bättre surfupplevelse genom att erbjuda dem möjligheten att köpa mer datatrafik. Ge dem friheten att vara uppkopplade och njuta av en sömlös digital värld.

Signa upp på ett abonnemang

Erkänn värdet av långsiktiga relationer genom att erbjuda era kunder att signa upp på ett abonnemang. Ge dem en bekväm och kontinuerlig tillgång till era produkter eller tjänster, samtidigt som ni skapar lojalitet och förtroende.

Prenumeration

Gör det enkelt för era kunder att hålla sig uppdaterade genom att erbjuda en prenumeration. Ge dem regelbundna leveranser av relevanta nyheter, erbjudanden eller produkter som passar deras intressen och behov.

Medlemskap

Ge era kunder en exklusiv upplevelse genom att erbjuda dem medlemskap. Skapa en känsla av tillhörighet och erbjud förmåner som är reserverade för medlemmar, vilket stärker deras lojalitet och engagemang.

Tydligt och smidigt

Tydlighet – erbjudanden

Tydliga erbjudanden

När ni skickar erbjudanden i Kivra blir det tydligt för mottagaren att det handlar om ett speciellt erbjudande som inte behöver betalas som en vanlig faktura. Ert erbjudande kommer att visas bland de ohanterade fakturorna, och Kivra kommer att påminna mottagaren via e-post och notifikationer några dagar innan erbjudandet förfaller om det fortfarande inte har blivit hanterat. Om mottagaren väljer att betala för erbjudandet eller tacka nej, kommer Kivra sluta påminna om att erbjudandet är obetalt. På så sätt blir hanteringen av erbjudanden smidig och anpassad efter mottagarens behov och önskemål.

Swish och flera erbjudanden i ett

Snabbare betalt

Genom att skicka erbjudanden till befintliga kunder i Kivra skapar ni en hållbar och effektiv lösning. Det blir också enkelt för kunderna att direkt betala för erbjudandet i Kivra genom banköverföring eller med hjälp av Swish. Ni kan dessutom erbjuda mottagarna flera alternativ i samma utskick – exempelvis att förlänga en försäkring i 6 månader eller 12 månader, att köpa till mer data eller att dela upp betalningen månadsvis eller kvartalsvis. Ni bestämmer själva vilka alternativ ni vill erbjuda. Fler alternativ ökar möjligheten att kunden hittar det erbjudande som passar dem bäst. Med smidiga och flexibla betalningsalternativ blir det enkelt för era kunder att dra nytta av era erbjudanden och fortsätta ha en bekväm och sömlös upplevelse i Kivra.

Läs mer om att skicka i Kivra