Undersökningar och formulär

Skicka undersökningar, ställ frågor i ett kortare formulär eller samla in information om kunder och användare. Fråga oss om hur vi kan hjälpa er nå fler.

Partner forms hero

6 002 190

Användare

171 815

Företagsanvändare

49 776

Avsändare

Ställ frågor i Kivra

Nå brett

Med 6 miljoner användare i Kivra kan ni nå så många personer ni vill och behöver – över hela Sverige.

Nå rätt

Nå rätt personer. Vare sig det betyder slumpmässigt utvalda människor eller en noga vald grupp.

Snabba svar

Kivra har en oöverträffad öppningsgrad och svarsgrad. Via oss får ni svar snabbt och säkert.

Hållbara svar

Hållbarhet är den röda tråden i allt Kivra gör. Skippa papper och ställ era frågor hos oss istället.

Från information till kommunikation

Öppna för dialog

Vi öppnar upp för dialog

Kivra har länge varit en kanal för att informera, kontakta och nå ut. Med Formulär och Undersökningar öppnar vi nu upp för företag och organisationer att höra vad deras kunder och användare tycker och tänker.

Tvåvägskommunikation ger bättre förståelse och insikt i hur kunder eller användare ser en tjänst eller produkt. Företag och organisationer kan i sin tur anpassa och förbättra baserat på de lärdomarna. Win-win.

Ni kan även samla in viktiga uppgifter och information.

Formulär exempel

Formulär

Med formulär kan ni få snabb feedback lika lätt som ni får svar på viktiga frågor. Exempelvis efter ett vårdbesök när upplevelsen fortfarande är färsk i minnet. Eller varför inte koppla det till en bokning och få in hälsoinformation direkt – istället för utskick i förväg och hoppas att patienten minns att ta med det? Kanske samla in behov, tankar och uppgifter från kunder för att bättre kunna anpassa framtida erbjudanden?

IR exempel

Undersökningar

Kivra lanserar en ny tjänst för samhällsundersökningar. Genom 6 miljoner användare i Kivra når undersökningarna en bred demografisk spridning och ger därmed mer representativa resultat. Dessutom med en högre konverteringsgrad och mer effektiva påminnelser än branschstandard. Tjänsten kompletterar befintliga kontaktytor som telefon, SMS och vykort, vilket faciliterar snabbare svar.

Samarbetet med Kivra öppnar helt nya möjligheter att utveckla Gallups metoder utan att hota tillförlitligheten.

Förutom möjligheten att samla in svar på kort tid ger Kivra oss även större möjlighet att nå ett stort antal personer i mindre geografiska områden som till exempel kommuner. Det ökar chansen till en medborgardialog genom undersökningar, där det inte bara är de som är aktivast på sociala medier som får sin röst hörd.

– Mikael Ohlsson, kvalitetsansvarig på Novus.