Formulär som får svar

Med Formulär via Kivra kan avsändare samla in feedback och återkoppling från användare på ett smidigt sätt. Formulär skickas ut tillsammans med utskick och kan anpassas efter avsändares behov och önskemål. Innehållet anpassas efter enheten det visas på och med HTML öppnar vi upp för bl.a grafer, diagram, dropdown-menyer och karuseller - en tjusigare layout helt enkelt.

Partner forms hero

Så här funkar det

Enkelt flöde för både er och avsändare

1

Bygg ditt formulär

Du som partner eller avsändare skapar ett JSON-request med dina frågor och skickar det till Kivra via Forms API.

2

Få en unik template-key

Kivra genererar en "template key" som du får tillbaka via Forms API.

3

Koppla till ditt dokument

Lägg till template key i ditt PDF-utskick (typning: letter.form).

4

Skicka till Kivra

Ditt formulär och PDF skickas till användaren i Kivra.

5

Enkel hantering för användaren

Användaren besvarar frågorna direkt i Kivra och signerar med BankID.

6

Säker lagring av svar

Svaren sparas med en unik "response key" som du kan hämta och lagra.

Hur kan avsändare använda Formulär?

Forms exempel puff/img
Ikon föreställande ett kvitto med ett hjärta på.

Hälsoundersökningar

Avsändare kan enkelt få reda på hur deras patienter mår.

Bild på en megafon.

Initiera dialoger

De kan enkelt nå nya kunder.

Ikon föreställande en nyhetsartikel.

Samla in information

Feedback och kundinfo är lättare än någonsin att hämta in för avsändare.

Partner form ex bild
Ikon föreställande en cirkel med en symbol för att något är avbockat.

Interaktiva erbjudanden

Avsändare kan berätta om sina erbjudanden och få svar direkt.

Ikon föreställande två personer som binds samman av två pilar i olika riktningar, för att visa att personerna kan dela information.

Merförsäljning

Beställningsformulär med svar och beställning i ett.

Ikon föreställande en faktura.

Ingå avtal

Avsändare kan ingå avtal eller kontrakt med Kivras signeringstjänst.

När PRI via Kivras digitala formulär inhämtar all information från privatkunderna som behövs i samband med en pensionering innebär det ett förenklat arbetssätt för oss och en effektivisering av hela pensioneringsprocessen.

– Stefan Arbrink, PRI:s chef för affärsutveckling.

Undersökningar eller formulär?

I Kivra anpassar vi verktyg efter behov; och det finns många sätt att ställa frågor på. Vilket sätt passar er bäst?